jamzth
Forum Replies Created
-
Hi @andykev,
I apologize for any confusion. Your server is most likely reaching the API limits that I mentioned before. We’ve received your support ticket and replied there. I will be able to fully address your specific issue best in that manner though. Thanks for understanding!
Hi @andykev,
Thanks for reaching out. I’m happy to help! 😉
I see that you’ve also submitted a request with Envira Support as well.
We are having issues reproducing your issues with the support form in your account. But we are making changes that should help that issue not happen going forward. Thanks for bringing that up.
We have been experiencing issues with our API and a DDoS attack that has resulted in us limiting the API calls. The automated update method that you used most likely hit the limit and failed as a result, which then blocked any manual attempts in the WordPress backend.
However, you can always download the plugins from your account and manually upload the unzipped folders/files on your sites. I’m happy to help in any way with this. In the meantime, you will need to wait a bit before trying to update again in WordPress. We’ve changed the limit to better accommodate updating.
And Nathan is a great CEO and leader. This is our biggest release ever as far as development and quality assurance is concerned. It’s touched a large majority of files and Addons. We wanted this to be spot on. We appreciate your concern, but know that Envira Gallery is set for massive growth and a smooth product experience!
I’m going to mark this as resolved as it doesn’t affect the Lite plugin and we are in contact through support. Thanks!
Hi @dgb0723,
Thanks for your feedback. I’m sorry that you are experiencing issues with the Lite version mobile gallery. We’ve made and are making quite a few changes that will greatly improve the experience for both mobile and desktop. If you have any trouble with our Lite version, please reach out to support in our forums here or contact us at https://enviragallery.com/contact
Have a great week!
Hi @pceuropa,
Thanks for your feedback. Envira crops according to the settings chosen (i.e. – lightbox thumbnails). Depending on your settings, this can create several cropped versions.
We generally recommend that you use the Regenerate Thumbnails plugin should you need that functionality: https://wordpress.org/plugins/regenerate-thumbnails/.
If you have any further issues, please feel free to reach out to support at https://enviragallery.com/contact/
Have a great week!
Hi @davidcollins,
Thanks for your feedback. I’ve passed this along to our manager for consideration. And we do apologize for the confusion!
As was mentioned by @roccons2, we have the Addons available at each license level on our pricing page: https://enviragallery.com/pricing. Additionally, we state that the license is only for 1 year of support and updates.
Our Terms of Service details our policies in regards to the Refund and Subscription charges: https://enviragallery.com/terms/. We greatly apologize for any confusion regarding these things and thanks again for the feedback.
Have a great week!
Hi @jotaluke,
Thanks for the feedback. We understand you have found an alternative solution, and we sincerely apologize for any trouble or frustration with our Paid Premium version. If you would ever like to explore Envira again and experience any issues at all, we’d be happy to better assist you if you would like to open up a ticket with support https://enviragallery.com/contact/
Hi @glenneaton,
Thanks for your feedback. While it’s definitely true that our paid premium version comes with a lot of extra features and Addons, we feel the Lite version is a gallery tool as well. Our lightbox is a great experience and something not offered with WordPress’s gallery.
And Envira is closely integrated with the Media Library and it’s functionality for ease of use. Let us know if we can help you with anything specific. Have a great week!
Thanks @blunoa,
We have a pretty great dev and support team working hard to keep things shining brightly. We appreciate the kind words.
Have a great week!
Hi @cma123,
Barbi is pretty awesome; I agree! Thanks for your kind words.
Let us know if you need anything further and have a great week!
Hi @starkers,
And we’re making things even better! Thanks for the kind words.
Let us know if you need anything and have a great week!
Thank you @manrillablog!
We have enjoyed making it. Have a great week!
We’re glad you tried it as well! Have a great week!
Hi @mikevinuya,
Thanks for the kind words! We’d love to have you go pro too. Let us know if y9u have any questions.
Thanks!
Hi @timetowalkabout,
So sorry that you are experiencing these issues!
It looks like you contacted us regarding the bundled version of Envira that X Theme authors have customized and restricted by removing our Settings page for license verification. When you purchased a license and asked where to verify, we pointed you to your theme’s documentation on how to undo their customization.
From your description, it seems like their code caused an issue. We received no further response from you regarding the issue when replying to your questions. We apologize if there was a reply not received.
If X Theme’s documented steps have caused a problem, we suggest reaching out to them and letting them know about this issue. As for the refund request, we have responded as soon as we received your request and are happy to refund you as you are within the 14 day money-back guarantee.
If there is anything else that we can help you with, please let us know. Again, we are very sorry for this issue and wish that we could do more.
Hi @cathryn19,
We’ve not received your reply and I’m so sorry for that. It does look like the images are working on the link that you sent. What browser and OS are you using when viewing the gallery? Again, I apologize for the issue in connection.
James