Een beetje help met CSS?
-
Hi Nick!
We zijn superblij met je plugin van Mollie.
Ik was op zoek naar een .css document waar we dan eea kunnen aanpassen, maar ik begrijp dat je een ander systeem gebruikt?! Ik ben niet ervaren met programmeren: een .css aanpassen is ‘as far as I can go’ 🙂
De mogelijkheid om iets met CSS classes te doen zie ik in de settings. Ik begrijp alleen niet hoe dat werkt. Ik heb gezocht op internet van hoe dat werkt maar het kwartje is gewoonweg niet gevallen bij me. Heb je een voorbeeld die ik kan gebruiken? Ik zou dat erg op prijs stellen! Je plugin staat geactiveerd op http://www.youngfocus.nl/kerstDank!
Paul
Viewing 3 replies - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 replies - 1 through 3 (of 3 total)
The topic ‘Een beetje help met CSS?’ is closed to new replies.