• mmwp

    (@medimartwp)


    Company only cares about your money and will not issue any sort of refund.

    • This topic was modified 2 months, 3 weeks ago by mmwp.
    • This topic was modified 2 months, 3 weeks ago by mmwp.
Viewing 1 replies (of 1 total)
  • Plugin Author WP Swings

    (@wpswings)

    Hello,

    We sincerely apologize for any inconvenience you’ve experienced regarding your refund request

    We understand how disappointing it can be when things don’t go as expected, and we’re sorry for any frustration this situation has caused you but the refund policy is reviewed as per our refund policy and the reason for refund should fall under our refund policy.

    Our goal is to ensure your satisfaction, and we are committed to finding a solution that meets your needs as we value your business and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

    Thank you

Viewing 1 replies (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this review.