Support » Plugin: LearnPress - WordPress LMS Plugin » Worst flexibility in creating the course + Misleading

  • They don’t even do the refund because of the reason that

    we can’t offer a refund for you. You should research about it before buy (such a rude way of saying to customer, without a single compromise)

    I have never been so unsatisfied that I have to write a review before. This is so bad.

    • This topic was modified 1 month, 3 weeks ago by  Jan Dembowski. Reason: Deleted links
Viewing 2 replies - 1 through 2 (of 2 total)
  • Moderator Jan Dembowski

    (@jdembowski)

    Forum Moderator and Brute Squad

    @ctclockwises Thanks for the review but please keep it to your words here only. No links or links to images. That’s not permitted in reviews and I have removed yours.

    I’m going to give the author an opportunity to reply (no link, just words) then I am going to close this review from further comments.

    There are no customers here, just opensource users of code. There are no companies here, just people who have contributed their opensource code and time. Commercial, pro, refund conversations have no place in these forums.

    The one exception is reviews. When a plugin or theme upsells either here or in the user’s dashboard then that feedback is permitted. But not the conversation and that’s why I will close this review from further comments once the author replies.

    Plugin Author Ken Nguyen

    (@kendy73)

    Hi ctclockwises,

    I’m Ken from ThimPress Support Team. Firstly, we are sorry for any inconvenience you had.

    I have checked your ticket on our forum. I saw some extra requests for the premium addon. Due to the addon refund policy, we couldn’t agree with your refund request. But let give me 1 more chance to assist you. I will try to find another solutions for your expectation. Just continue discussing with me via the ticket.

    To Jan, thank you.

Viewing 2 replies - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this review.