• scorleo

    (@scorleo)


    You can’t get a refund for some reason if it doesn’t work. Read this refund policy before you decide to give a try to the PRO version and be absolutely certain before paying because for some reason if it doesn’t work like it did in our case- they are not considerate on refund. Last but not the least, I wasted 10+ hours in trying to make it work but it doesn’t for our situation.

    REFUND ELIGIBILITY

    You are eligible for a refund, if within 30 days of your purchase you experience issues that we are not be able to solve and your situation matches one of the following criteria:

    • Product has not been downloaded
    • Product is not as described or it does not work the way it should *
    • Unresolvable compatibility issues

    * Please note that only PRO features that are not marked as BETA can be considered.

    So as you can see one has to download the PRO to see if it’s going to work or not, isn’t it. That’s it… the buck stops there from the refund policy and no refund regardless of the 2nd condition. Definitely a CONVOLUTED REFUND policy that’s in the seller’s favor.

    So what didn’t work:

    1. support team is not quick in responding, they work far east time zones and there’s a significant delay in response, while thorough in their response but I don’t like waiting a day to get the response
    2. This plugin definitely doesn’t support duplicating of a service, meaning, if you want to use FedEx Ground or Home Delivery twice then forget it, there’s no way to add it more than once. Based on our business situation we need most service more than once and this plugin sucks from that perspective.
    3. Support team suggested zone usage as an alternative to issue #2. Really? I’m using shipping plugin from pluginhive for 7 years and I’m not new to this type of plugin. It was the dumbest suggestion that would not work so if you are new to shipping plugin then go with pluginhive because they have much more superior tool than this one. The only reason to try this plugin was due to ShipStation integration which we were planning to use in future
    • This topic was modified 4 weeks ago by scorleo. Reason: typo and last line addition
Viewing 1 replies (of 1 total)
  • Plugin Author oneteamsoftware

    (@oneteamsoftware)

    Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you have experienced, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

    Refund Policy: Our refund policy is designed to be fair and transparent, aligning with industry standards. We offer a refund within 30 days if the product does not work as described or if there are unresolvable compatibility issues.

    Support Response Time: We strive to respond to all inquiries within 24-48 hours. Our support team is dedicated to providing thorough and helpful responses, and we apologize if the time zone differences caused delays in your case. We are continually working on improving our response times and support availability.

    Plugin Features and Functionality: We regret that the plugin did not meet your specific needs for duplicating services. Typically there is only one option of the same type can be displayed and returned by the service provider. There is a workaround for that which is to use shipping zones that allow to specify multiple entries for the same shipping method and it will allow you to achieve exactly the same results.
    FedEx Home Delivery options are determined by FedEx and are based on the address used, which is beyond the plugin’s control.
    Regarding the suggestion to use zone usage, we understand that this might not have suited your particular setup, and we appreciate your feedback. We are always looking for ways to enhance our product and will take your comments into consideration for future updates.

    Product Description and Flexibility: We strive to provide detailed descriptions of all features on our website. Our plugin is designed to utilize best practices in WooCommerce and to offer a high degree of flexibility. We are sorry to hear that it did not meet your expectations and will work on making our descriptions even clearer.

    We appreciate your long-term experience with shipping plugins and your feedback on our product. We hope to have the opportunity to better serve you in the future. If you have any further concerns or need additional assistance, please do not hesitate to reach out to us directly.

Viewing 1 replies (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this review.