Support » Plugin: Blog2Social: Social Media Auto Post & Scheduler » Issues after upgrade and no reply from support

  • Upgraded to premium, activated licence and got the check mark of successful activation. Still responds like free version. emailed support over several days ago with no reply
    Also cicked on link above here for support forum issues and no post found.
    not happy with at all will request refund or dispute

Viewing 1 replies (of 1 total)
  • Plugin Author Blog2Social-Support

    (@blog2socialsupport)

    Hallo @tjward

    Thank you for your message.

    emailed support over several days ago with no reply

    Did our replies perhaps end up in the spam folder? So far, we have received 4 messages from you and responded to all of them within 12 hours. Tobias from our support team has just sent you another e-mail regarding your last message. Please let us know if you have received it 🙂

    Upgraded to premium, activated licence and got the check mark of successful activation. Still responds like free version.

    According to the email history you are mainly interested in the possibility to upload / select individual pictures from the media library and share them with Blog2Social.

    You have currently activated the premium version Smart of Blog2Social on your website: This allows you to use and share any images used in the link you would like to share with Blog2Social.

    If you would like to upload individual pictures or any pictures to the media library and share them with Blog2Social, you can do so with the premium version Pro of Blog2Social, especially for solopreneurs, freelancers and small businesses. With the Pro version, you can share any image you would like to share: pictures of your work, for example, or before-and-after pictures.

    Also cicked on link above here for support forum issues and no post found.

    Thank you for bringing this to our attention! We will add a link to the FAQ in the support thread here on WordPress.

Viewing 1 replies (of 1 total)
  • The topic ‘Issues after upgrade and no reply from support’ is closed to new replies.