Support » Plugin: WP Blog and Widget » DON’T PAY FOR PREMIUM

  • Do NOT bother to pay for the premium upgrade, aka pro upgrage, aka essential upgrade, and all the other names they have for the same thing. It doesn’t work, and their customer service is TERRIBLE. Their “14 day refund policy” is a total lie and they won’t honor it! When you try to cancel within 14 days, they’ll come up with ANY excuse to not honor it. JUST READ THEIR TERMS AND CONDITIONS and you can tell that the refund policy is setup so that they can look for ANY excuse to not honor it!! For me, they tricked me into thinking the premium plan started on a certain day (by sending me a confirmation email that said the purchase date was that day), and then they wouldn’t honor the 14 days after that purchase date in the confirmation email. Their excuse was that they are in India so the timezone is different than the US. AVOID THIS COMPANY! I will be reporting them to the Better Business Bureau.

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)
  • Plugin Author Anoop Ranawat

    (@anoopranawat)

    Hello @vanderhosenlingerie

    We are really sorry for the issue.
    Issue was not a timezone.. maim issue was purchase date and refund request date. We found purchase date and refund request date from our database and difference was 15 days.

    Thread Starter vanderhosenlingerie

    (@vanderhosenlingerie)

    That’s funny that you say sorry when it’s a public review because in all of the private messages you sent me about this, you did not apologize ever….interesting. Secondly, the confirmation email that you sent me said the purchase date was July 11, and I sent the request for refund on July 25. That is 14 days. You are using difference by a few hours logged in your computer as a result of the timezone changing the CALENDAR DATES–WHICH IS NOT MY PROBLEM, AND NOT SOMETHING THAT YOU CAN BLAME THE CUSTOMER FOR–to deny my refund–WHICH IS TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. AND, you cannot even do that legally, because the date that I requested the refund is 14 days within the date of the official purchase date. LEARN CUSTOMER SERVICE BECAUSE YOU CLEARLY DON’T UNDERSTAND IT AT ALL.

    Plugin Author Anoop Ranawat

    (@anoopranawat)

    Hello @vanderhosenlingerie

    We asked proof from your side ie Payment receipt date from your mailing tool. If there is any timezone issue then your purchase date should be 10th july and refund request date will be 25 july.

    We did not received any proof regarding the purchase date so we took our purchase date and refund request date.

    Moderator Yui

    (@fierevere)

    ゆい

    @vanderhosenlingerie
    please note, wordpress.org forums are not a platform to settle/mediate refunds
    please communicate with plugin vendor/seller using their official support channel

    Thread Starter vanderhosenlingerie

    (@vanderhosenlingerie)

    @fierevere
    Please allocate your response to @anoopranawat. I HAVE NOT TRIED TO SETTLE/MEDIATE A REFUND ON THIS FORUM. I have only posted a review. Whereas @anoopranawat is responding to me on and on trying to turn it into a refund mediation. Yui, the fact that you even sent your comment to me is salty, when all I have tried to do is create a review of my experience with the plugin. Please pay attention to who you are directing your comments to. I am not the one who is being abusive on this forum, it is @anoopranawat for being instigative, and trying to turn this into a refund mediation in an effort to get the review taken down. That is not great customer service to blame me for the direction of the thread, and honestly at this point I am not surprised.

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this review.