Sistem Kasılıyor ve şuan çalışmıyor
-
Aldığınız Takip Paketi tek seferlik değil misal biz
Temel – Yıllık 3600Takip Hakkı Aldık 150 kargo çıkış yaptık müşteriler sürekli takip ettiği için 1-2 ayda 1880 Kullanılan Kalan 1720 Takip Hakkı
şimdi bir müşteri aylık 200-250 çıkış yapsa yarım milyar ödemesi gerek bu sisteme bunu göze alarak girmenizi tavsiye ederim ve şuanda güncelleme oldu sistem çalışmıyor şuanda bilginiz olsun….
The topic ‘Sistem Kasılıyor ve şuan çalışmıyor’ is closed to new replies.