• Resolved Alireza Naji

    (@gwmorteza)


    سلام وقت بخیر

    در ویرایش جدید ووکامرس عنوان شده که نمایش تومان در رنک مث حل شده است

    نمایش هشدار ایزو 4217 یا تومان در کنسول، در سایت های وردپرسی که فروشگاه آنها ووکامرس است، به وجود مقدار غیر استاندارد IRT در فیلدهای اسکیمای ووکامرس مروبط است و نمایش وارنینگ فوق در کنسول ربطی به رنک مث ندارد

    هر افزونه ای آیتم اسکیمای منحصر بفرد خودشان را دارند. ووکامرس وقتی تومان باشد، در فیلد های واحد ارزی از IRT استفاده می کند و همین موضوع باعث می شود کنسول گوگل برای این مقدار غیر ایزو وارنینگ صادر کند که هیچ تاثیری هم روی رتبه بندی و سئو ندارد زیرا گوگل فیلد های وارنینگ و اررور را پردازش نمی کند.

    از طرف دیگه رنک مث هم وقتی یک مقدار اسکیما درج می کند، واحد ارزی خود را با ریال پیکربندی می کند چون کاربر این مقدار ار انتخاب می کند. به عنوان مثال وقتی من می خواهم اسکیمای محصول با رنک مث بگذارم، فیلد واحد ارزی را با IRR مقدار می دهم پس این مقدار ایزو در کنسول مشکلی ایجاد نمی کند.

    حالا سوال اینجاست، ووکامرس به چه ترتیبی در افزونه ای که به آن دسترسی ندارد مشکلی را حل کرده که مربوط به خود ووکامرس است؟ لطفا این موضوع را شفاف و واضح بفرمایید تا موجب شبهه نباشد

    آیا فانکشن در افزونه قرار گرفته یا یک تابع این فیلد را فیلتر کرده است؟

    سپاسگزارم

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)
  • Plugin Author Mahdi Yousefi [MahdiY]

    (@mahdiy)

    سلام @gwmorteza عزیز

    بنظر نمیرسه شبهه خاصی باشه، با این حال توضیحاتی ارائه می‌کنم که نسبت به این موضوع اشراف پیدا کنید.

    ما چطور ووکامرس را فارسی کردیم؟ یا چطور لیست شهرها را به آن اضافه کردیم؟

    در وردپرس ساختاری به نام هوک وجود دارد که اجازه می‌دهد در بخش‌هایی که این قلاب ها (هوک ها) تعریف شده‌اند، تغییرات مورد نیاز را انجام دهیم، که این تغییر داخل اسکیما نیز با استفاده از همین هوک‌ها انجام شده است.

    اشتباهات شما در متن بالا:

    ۱. ووکامرس به صورت پیشفرض اسکیما دارد. اگر رنک مث را نصب کنید، رنک مث اسکیما ووکامرس را غیرفعال و اسکیما خودش را جایگزین می‌کند پس به رنک مث ربط دارد.

    ۲. کمی فراتر از موتور جستجو فکر کنید، به کاربری که داخل صفحه گوگل قیمت‌ها را مشاهده می‌کند. ما محدود به بحث SEO نیستیم، باید تجربه کاربری خوبی برای مشتری ایجاد کنیم. پس روی سئو شما شاید ولی روی تجربه کاربر شما قطعا اثر دارد.

    ۳. صرف IRR کردن واحد پولی بنظر کافی نیست. در ووکامرس فارسی علاوه بر اینکه واحد IRR می‌شود، مبلغ نیز به ریال برگردانده می شود. مجددا تاکید می‌کنیم روی بحث تجربه کاربری

    امیدوارم توضیحات کافی بوده باشه و از این بروزرسانی لذت ببرید. ممنون میشیم در صورت تمایل به افزونه ۵ ستاره بدید.

    Moderator Jan Dembowski

    (@jdembowski)

    Forum Moderator and Brute Squad

    @gwmorteza The spam filter caught your reply and the machine translation makes it read as a very condescending blog post.

    Are you trying to use your topic as a blog post? It seems to be the case. I’ve archived that reply.

    Thread Starter Alireza Naji

    (@gwmorteza)

    Jan Dembowski

    hi Jan. no, there is a problem in 7.0.1 the new version of WooCommerce. i tried to explain the problem to your colleague with full explanations. first of, i wana thank you for checking the text carefully and please let me know if its need to change the links or code so I can do it. all those code is schema json.
    The issue of this ticket is very important and most handling with high priority.
    another thing that you should know is, i recommend to you, always check a part of the ticket text with Google translate in order to avoid unnecessary judgment. Because mocking a customer who is trying to report a problem and try to resolve it, is not a good experience at all. agreed?
    i’am re-editing and submitting my answer again and requesting immediate consideration for this ticket please. i have spent a lot of time explaining the problems of this version. Thank you and thanks to all

    Thread Starter Alireza Naji

    (@gwmorteza)

    @mahdiy

    جناب یوسفی عزیز مجدد سلام. توضیحات حضرتعالی درباره اشتباه در نام گذاری لاگ ووکامرس صحیح نیست. اطلاعات فنی شما درست است ولی ارتباطی به این موضوع ندارد. بحث درباره ریچ ریزالت و تجربه کاربر هم نیست در این تیکت، بزرگوار.

    شما یک فرد ماهر و متخصص در حوزه خودتان هستید و من هم پشتیبان رنک مث هستم و مهارت من هم اسکیما است بر روی مواردی که فرمودید تسلط کامل دارم. در سال صدها پیام درباره مشکل تومان در ووکامرس دریافت می کنم و برای آن چندین مقاله آموزشی نوشتم و در گروه های سئو صد ها مشاوره داشتم و با آگاهی کامل خدمت شما تیکت ارسال کردم.

    ممنون میشم اگر لطفا بدقت به توضیحات بنده توجه بفرمایید و حتما این موضوع فورس ماژور را برای تصحیح به تیم توسعه اطلاع بدید. شب گذشته چند نفری در گروه های سئو درباره این موضوع از من پرسیدند و سوال اصلی هم این است که اگر مشکل تومان را در رنک مث مثلا حل فرمودید، پس مشکل تومان برای کاربران یوآست و کاربرانی که افزونه سئو ندارند چطور حل می شود؟ همین سوال ساده یک پاسخ ساده دارد که منطق این قضیه است.

    ووکامرس یک کد اسکیمای منحصر بفرد دارد که در تست ریچ ریزالت گوگل به عنوان آیتم پروداکت شناسایی می شود. این اسکیما هیچ ارتباطی به رنک مث ندارد زیرا وقتی فروشگاهی از واحد ارزی تومان استفاده می کند، در فیلد واحد ارزی اسکیمای ووکامرس مقدار تومان درج می شود. واحد تومان جناب یوسفی یک واحد غیر استاندارد و غیر ایزو است و ووکامرس طی سالها این مشکل را در کد اسکیمای خودش داشته است. شما این مشکل دیرینه را الان تازه حل فرمودید و لاگ را به اشتباه درج کرده اید بزرگوار.

    کاربران یوآست و کاربرانی که افزونه سئو ندارند هم هشدار ایزو و تومان را در کنسول دریافت می کردند زیرا در کد اسکیمای ووکامرس تاقبل از بروز رسانی فوق، مقدار تومان با واحد غیر ایزو درج میشده است. IRT

    لطفا به این قسمت دقت بفرمایید:

    رنک مث یک دکمه دارد در تنظیمات عمومی به نام اسکیمای ووکامرس که قابل تنظیم بر روی هیچکدام است و غیر فعال می شود. این ویژگی برای وقتی است که کاربر قصد ندارد از اسکیمای دستی بصورت حرفه ای استفاده کند و از مقداری که از کد اسکیمای ووکامرس است استفاده می کند. (مقدار تومان در کد اسکیمای ووکامرس است)

    اگر ووکامرس ریال باشد، در این حالت تست ریچ ریزالت وارنینگ ندارد و اگر ووکامرس تومان باشد، تست ریچ ریزالت زرد می شود برای واحد ارزی تومان چون رنک مث از کد روی ووکامرس پیروی می کند.

    چرا؟ چون کاربر بصورت دستی اسکیما درج نکرده و زیر تمام محصولات نوشته شده: اسکیمای ووکامرس

    وقتی کاربر این قابلیت را غیرفعال می کند که بنده به هزاران نفر برای این موضوع مشورت دادم و آن را غیرفعال می کردند، می توانستند و می توانند یک اسکیمای محصول بصورت دستی درج کنند.

    اینجا وقتی کد اسکیما توسط رنک مث درج می شود، تست ریچ ریزالت 2 آیتم را شناسایی می کند، یکی برای ووکامرس و یکی برای رنک مث. برای همین موضوع کاربران مقدار رنک مث را دستی و درست به ریال می گذارند، چرا؟ چون فیلد تومان کد اسکیمای ووکامرس ایزو نیست و وارنینگ به نتایج نمی آید، صفحه از مقدار ریال در آیتم رنک مث که کاربر دستی گذاشت استفاده می کرد.

    شما چکار کردید؟ شما برای واحد ارزی موجود در ووکامرس مقدار ریال را درج کردید و کاربر وقتی در فروشگاه به تومان می فروشد، واحد ارزی ووکامرس در کد اسکیمای ووکامرس دیگر تومان نمی شود. این کاری هست که در واقع شما روی کد ووکامرس انجام دادید، نه رنک مث.

    حالا چه رنک مث و چه یوآست و چه سایت های بدون افزونه، وقتی محصول را به تومان بفروشند، چون ووکامرس دیگر از واحد غیر ایزوی تومان در کد استفاده نمی کند و ریال درج کرده است، هشدار ایزو ندارند. شما مشکل را در کد ووکامرس حل کردید، در ووکامرس مشکل حل شده است.

    رنک مث هم اگر روی گزینه اسکیمای ووکامرس باشد از کد اسکیمای ووکامرس پیروی می کند و اینجا هم دیگه چون کد شما درست شده، رنک مث هم طبیعاتا کد درست شما را استفاده می کند و اگر آن را غیرفعال کنند، می توانند از اسکیمای محصول رنک مث استفاده کنند.

    گوگل هر آیتم اسیکما را از روی کد موجود در صفحه می خواند و کدهای اسکیمای رنک مث در قسمت مختص به خود این افزونه است. کد اسکیمای رنک مث کاملا منصحر بفرد و یک گراف از کلاس اختصاصی رنک مث قرار گرفته. کد اسکیمای ووکامرس هم یک کد مجزا است. چرا؟ چون تمام کاربران ووکامرس می دانند در تست ریچ ریزالت آیتمی به نام اسکیمای محصول ووکامرس است.

    گوگل به واسطه مقدار غیر ایزوی تومان در کد ووکامرس هشدار می داد که شما در کد خودتان آن را تصحیح کردید.

    لطفا این موضوع را با اولویت بالا به تیم محترم توسعه انتقال بدید و لاگ را به این شکل تغییر بفرمایید:

    نسخه 7.0.1 : مشکل ایزو4217 در نرخ تومان محصولات ووکامرس رفع شد

    اگر نیاز بود جلسه آنلاین داشته باشیم یا من مستندات ارایه بدم یا فرد موثری هست که در تلگرام یا توییتر می توان وی را منشن کرد بفرمایید تا به روشن شدن ورفع این موضوع کمک کنم. تقاضای اکید دارم این بحث را بصورت حرفه ای پیش ببریم و مانند تمام کمپانی های بزرگ که از گزارش مشتریان یا افراد متخصص استقبال و آن را پیاده می کنند به این موضوع و رفع آن نگاه کنیم.

    من کدهای ووکامرس و رنک مث و تست های ریچ ریزالت را در پیام قبل ارسال کردم ولی ظاهرا سیستم قبول نکرد و همکار محترم با رفتار غیرحرفه ای بنده را برای رفع آن راهنمایی نکردند که توضیح دادم به ایشون.

    از وقت شما سپاسگزارم و منتظر رسیدگی فوری به این امر ضروری هستم.

    @jdembowski

    this answer is about a problem in WooCommerce version 7.0.1, which contains complete information and detailed explanations about wrong log and product schema offers named IRT. please confirm and publish this ticket so that develop team can handle it asap. thanks

    سلام مجدد @gwmorteza

    کسانی که رنک مث ندارند؟ از اسکیما ووکامرس استفاده می‌شود. به صورت پیشفرض اسکیما خود ووکامرس تبدیل به IRR می شود. افزونه یواست هم اسکیما مستقل ندارد (تا آنجه که اطلاع دارم و تست کردیم)

    بله حتما، از نظر و دیدگاه تخصصی شما استقبال می‌کنیم. جهت ارتباط با ما می‌توانید از طریق جیمیل زیر با ما در ارتباط باشید:

    ymd1376

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)
  • The topic ‘سوال در خصوص نسخه 7.1.1 ووکامرس فارسی’ is closed to new replies.