پشتیبانی افتضاح
-
درود
پشتیبانی افتضاحه برای دریافت وب سرویس سه بار فرم پر کردم هر روز از پشتیبانی خواستم که بررسی کنند 2 بار زنگ زدم هنوز بعد 2 هفته موفق نشدم با بخش ارائه وب سرویس ارتباط بگیرم و صرفا گفتن ارجاع میدیم هنوز که خبری نشدهبنظرم اگر هم وب سرویس بدن فایده نداره با این وضع پشتیبانی
The topic ‘پشتیبانی افتضاح’ is closed to new replies.