• ahasannia

    (@ahasannia)


    درود
    پشتیبانی افتضاحه برای دریافت وب سرویس سه بار فرم پر کردم هر روز از پشتیبانی خواستم که بررسی کنند 2 بار زنگ زدم هنوز بعد 2 هفته موفق نشدم با بخش ارائه وب سرویس ارتباط بگیرم و صرفا گفتن ارجاع میدیم هنوز که خبری نشده

    بنظرم اگر هم وب سرویس بدن فایده نداره با این وضع پشتیبانی

The topic ‘پشتیبانی افتضاح’ is closed to new replies.